قوانین مرجوعی

گارانتی و عودت کالا

  • در صورتیکه کالای ارسال شده با مطالب مندرج در سایت متفاوت باشد کالا مرجوع شده و هزینه مشتری عودت داده می شود.
  • در صورتیکه کالای ارسال شده به هر دلیلی معیوب باشد و کاربر در بازه زمانی 7 روزه به فروشگاه اطلاع دهد، فروشگاه مرکز خدمات وظیفه دارد کالارا کامل تعویض کند و کالای نو و پلمپ دیگری را تحویل کاربر دهد.
  • تمامی محصولات فروشگاه مرکز خدمات دارای 12 ماه گارانتی می باشند و در صورت هرگونه خرابی یا ایراد در کمترین زمان ممکن، کالا تعویض یا تعمییر می گردد.
  • در صورتیکه کالا نصب شود و یا استفاده شده باشد، به هیچ عنوان مرجوعی قبول نمی گردد.
  • مدت زمانیکه کاربر میتواند کالایی را مرجوع کند، 7 روز پس از تحویل کالا می باشد و در صورت درخواست مرحوعی می بایست کالا درشرایط زمان تحویل ارسال شود.
  • گارانتی و خدمات به کالای خریداری شده توسط کاربر در الویت فروشگاه بوده و مجموعه مرکز خدمات تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به کاربران می کند.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات

  • مشتری موظف است هنگام تحویل سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
  • کاربر قبل از اسفاده از کالا میبایست آنرا تست کند و در صورا وجود ایراد در کالا، در کمتر از 7 روز مرجوع کند.
  • توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
  • در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
  • هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند. در این موارد فروشگاه کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می دهد.
  • در صورتیکه مامور پست یا تیپاکس به دلیل عدم حضور کاربر مرسوله را برگشت زد، میبایست هزینه ارسال مجدد را کاربر پرداخت کند.
  • هزینه ارسال کالا به گارانتی به عهده کاربر می باشد و در صورتیکه کالای ارسال شده ایراد داشت، فروشگاه هزینه ارسال دوم را از طریق پست پرداخت می کند. در صورت عدم ایراد کالا، هزینه رفت و برگشت به عهده کاربر می باشد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما